Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ребрина В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Ребрина В. А. Олімпіадний рух і предмет інформатика [Електронний ресурс] / В. А. Ребрина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 30-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_14
| 2. |
Зубик В. В. Розвиток пізнавальних здібностей учнів сільських шкіл засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / В. В. Зубик, В. А. Ребрина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_2_3
| 3. |
Ребрина В. А. Використання ІКТ у курсовій підготовці учителів інформатики й організації методичної роботи з методкабінетами і школами [Електронний ресурс] / В. А. Ребрина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 8. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_8_4
| 4. |
Ребрина В. А. Шкільна інформатика та олімпіадний рух на Хмельниччині: історія та перспективи [Електронний ресурс] / В. А. Ребрина // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_43
| 5. |
Мазурчук О. Т. Мотивація молоді до ведення здорового способу життя через використання сучасних і нетрадиційних підходів до проведення занять фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Т. Мазурчук, В. В. Ребрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 302–305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_72 Робота є актуальною, оскільки молоді українці руйнують власне здоров'я під впливом оточуючих, реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Свідчення цього - аналіз динаміки захворюваності населення України серед школярів та студентів (серцево-судинної, дихальної та нервової систем). Висвітлено проблеми формування й забезпечення здорового способу життя молоді та запропоновано способи її мотивації до ведення здорового способу життя за допомогою використання сучасних підходів до проведення занять фізичного виховання. Під час дослідження цієї проблеми застосовано метод узагальнення науково-дослідної та науково-методичної літератури, методи теоретичного аналізу та практичного спостереження. Запропоновано використовувати такі способи мотивування молоді до здорового способу життя: проведення днів здоров'я, заходів, присвячених туризму, занять з аеробіки, створення спортивних секцій в університетах, заняття йогою, фітнесом. Для більшого мотивування молоді до здорового способу життя потрібно на заняттях фізичного виховання застосовувати сучасні й нетрадиційні підходи, які значно підвищать інтерес студентів і школярів до фізичної культури й спорту.Розглянуто актуальне питання, оскільки молоді українці руйнують власне здоров'я під впливом оточуючих, реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Свідчення цього - аналіз динаміки захворюваності населення України серед школярів та студентів із захворюваннями серцево-судинної, дихальної й нервової систем. Висвітлено проблеми формування та забезпечення здорового способу життя молоді та запропоновано способи її мотивації до ведення здорового способу життя за допомогою використання сучасних підходів до проведення занять фізичного виховання. Під час дослідження цієї проблеми застосовано метод узагальнення науково-дослідної та науково-методичної літератури, методи теоретичного аналізу та практичного спостереження. Запропоновано використовувати такі способи мотивування молоді до здорового способу життя: дні здоров'я, заходи, присвячені туризму, заняття з аеробіки, створення спортивних секцій в університетах, заняття йогою, фітнесом. Для більшого мотивування молоді до здорового способу життя потрібно на заняттях фізичного виховання застосовувати сучасні й нетрадиційні підходи, які значно підвищать інтерес студентів і школярів до фізичної культури й спорту.
| 6. |
Ребрина В. А. З досвіду організації і проведення XXIX Всеукраїнської олімпіади з інформатики [Електронний ресурс] / В. А. Ребрина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_3_6
| 7. |
Калитка С. Мотивація підлітків до занять спортом [Електронний ресурс] / С. Калитка, В. Ребрина, А. Бухвал, В. Тарасюк, О. Грабовський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_1_16 Мотивація підлітків до занять фізичною культурою та спортом на сьогодні є однією з найбільш актуальних соціально-педагогічних проблем. Система освіти потребує якісного та інноваційного підходу до потреб людини, формування стійких мотивацій до фізкультурно-спортивної діяльності як важливої складової частини здорового способу життя та позитивної соціальної поведінки. Мета роботи - дослідити мотиви, які спонукають підлітків до занять фізичною культурою та спортом. Застосовано методи теоретичного аналізу наукової, методичної, спеціальної літератури, узагальнення практичного досвіду з цієї теми та анкетування. У дослідженні взяли участь підлітки 12 - 16 років (56 дівчат і 43 хлопці), які займаються різними видами спорту. Встановлено, що мотивація - один із найважливіших компонентів у процесі організації навчальної діяльності. Підлітки керуються різноманітними мотивами, серед яких найбільш важливі - підвищення рівня фізичної підготовленості у 88,37 і 62,50 % опитаних (для юнаків і дівчат); покращити стан здоров'я - 88,37 і 69,64 %; розвивати фізичні якості - 86,05 і 62,50 %; отримувати задоволення від рухової активності - 74,42 і 46,43; отримувати гармонійність тілобудови - 67,44 і 35,71 %. Достатньо високий рівень спортивної мотивації в опитаних підлітків, про що свідчить бажання брати участь у змаганнях 67,44 і 55,36 % (для юнаків і дівчат); досягти високих результатів у спорті - 62,79 і 60,71 %; стати чемпіоном області - 60,47 і 33,93 %; стати чемпіоном України - 62,79 і 57,14 %; стати чемпіоном світу, Олімпійських ігор - 60,4 і 58,93 %; навчитися виховувати вольові якості - 65,12 і 60,71 %, що є необхідною передумовою самоствердження та досягнення поставленої мети.
| 8. |
Ребрина В. А. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в організацію роботи методичних об’єднань учителів інформатики у Хмельницькій області [Електронний ресурс] / В. А. Ребрина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 6. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_6_2
|
|
|